შენი ციფრული წარმატების პარტნიორი

10/10

Motion დიზაინი არის დიზაინის, სტატიკური ვიზუალის, სურათის, გრაფიკული ნამუშევრის, ან 3D ვიზუალის ანიმაცია. ვიდეო რგოლის დამზადება გვაძლევს საშუალებას უკეთესად წარმოვაჩინოთ ჩვენი კომპანიის ღირებულებები, გავაუმჯობესოთ მარკეტინგული სტრატეგია, და შევქმნათ ბევრად ეფექტური რეკლამა ინტერნეტ სივრცეში

დაგვიკავშირდი

ვიდეო რგოლის დამზადება

შესაძლოა არ გაგიგიათ რა არის Motion დიზაინი, მაგრამ აუცილებლად გექნებათ ნანახი უამრავ ადგილზე. დღესდღეობით ციფრულ სამყაროში Motion დიზაინს ვხედავთ თითქმის ყველგან: მოძრავ ფოტოებზე, ტელევიზიაში, ვებ გვერდებზე, აპლიკაციებში, სარეკლამო რგოლებში და სოციალურ ქსელებში.

მიუხედავად იმისა თუ რა სფეროში საქმიანობთ, თუ თქვენ გჭირდებათ თქვენი ბრენდი ან სერვისი ვინმეს შესთავაზოთ ამაში აუცილებლად დაგეხმარებათ ჩვენი Motion დიზაინერთა პროფესიონალური სერვისი.

Motion დიზაინი გადაიქცა მნიშვნელოვან ანიმაციად, რომელიც გამოიყენება სხვადასხვა გზით. მიუხედავად იმისა, რომ ტერმინი „Motion დიზაინი“ გაჩნდა დიგიტალიზაციის კონტექსტში, ამ სტილს სათავე აქვს უკვე გასული საუკუნის პირველი ნახევრიდან, კერძოდ, „გერტი დინოზავრიდან“. ამ ანიმაციურმა ფილმმა მაყურებელი პირველად წაიყვანა ვიზუალურ მოგზაურობაში მოძრავი სურათების, მუსიკისა და ტექსტის მეშვეობით.

იცოდით, რომ ანიმაციის ყველაზე ადრეული მაგალითები უძველესი დროიდან თარიღდება? არსებობს მტკიცებულება, რომ ზოგიერთი პალეოლითის გამოქვაბულის ნახატი შეიქმნა Motion გათვალისწინებით. ეს ადრეული მაგალითი გვიჩვენებს, რომ მიუხედავად იმისა, რომ ბევრი რამ შეიცვალა საუკუნეების განმავლობაში, ადამიანის სიყვარული ვიზუალური თხრობისადმი რჩება.

მბჟუტავი გამოქვაბულის ნახატებიდან ძვ.წ. 30000 წლიდან 1917 წლამდე ანიმაციის ტექნიკამ ნამდვილად დიდი გზა გაიარა. დღეს ჩვენ შეგვიძლია ვირტუალურ ან გაძლიერებულ რეალობაში ანიმაციური გრაფიკული დიზაინის ელემენტებთან ურთიერთობაც კი! Motion გრაფიკული ვიდეოები მნიშვნელოვნად განვითარდა უკეთესობისკენ.

ამრიგად, Motion დიზაინი შეიძლება განისაზღვროს, როგორც სქემების მოძრაობის ხელოვნება. იგი მოიცავს სხვადასხვა გრაფიკული ელემენტების ანიმაციას, როგორიცაა სურათები, პიქტოგრამები ან ტიპოგრაფია, ყველა სინქრონიზებული ხმასთან.

Motion დიზაინის ტექნიკა 60-იან წლებში ავიდა ზენიტში და თქვენ ალბათ გინახავთ ამ ტექნიკის გამოყენებით ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი ანიმაცია: ჯეიმს ბონდის ფილმის ტიტრები.

მოგვიანებით 2000-იან წლებში ვებგვერდი გახდა მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტი ბრენდისთვის. დღეს მიზნების მისაღწევად საუკეთესო გზა უდავოდ არის ვიდეო. ვიდეო Motion დიზაინი განსაკუთრებით მოწონებულია მომხმარებლების მიერ მისი მხიარული და საგანმანათლებლო მხარისთვის.

Motion დიზაინი ყველგანაა – სატელევიზიო შოუებში, ფილმების კრედიტებში და, რა თქმა უნდა, ინტერნეტ პლატფორმებზე, მაგრამ რა არის საბოლოოდ Motion დიზაინი? და როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ ის თქვენი ბრენდის გასაუმჯობესებლად?

მარტივად რომ ვთქვათ, ეს არის გრაფიკული დიზაინი, რომელიც მას მოძრავს ხდის. გრაფიკული დიზაინი თავისთავად იყენებს გამოსახულებას შეტყობინების გადასაცემად. ზოგიერთ კარგად გამართულ მოძრაობას შეუძლია ხაზი გაუსვას ამ შეტყობინებას ენერგიისა და ვიზუალური ინტერესის დამატებით. გარდა ამისა, Motion დიზაინს შეუძლია არა მხოლოდ მესიჯის კომუნიკაციაში დაეხმაროს, არამედ თავად შეტყობინებაც კი იყოს.

ახლა წარმოიდგინეთ ვიდეო ყოველგვარი გრაფიკის გარეშე. ეს მნიშვნელოვნად ნაკლებად მიმზიდველი იქნებოდა, არა? ხშირად ნახავთ Motion დიზაინს, რომელსაც უწოდებენ ანიმაციას და შეიძლება რთული იყოს ამ ორის გარჩევა. ზღვარი ანიმაციასა და Motion დიზაინს შორის ყოველთვის ბუნდოვანი იყო. ტრადიციული ანიმაციური ფილმები ხშირად ეყრდნობიან პერსონაჟებს სიუჟეტის წინსვლისთვის, ხოლო Motion დიზაინი ხშირად იყენებს გრაფიკას სიუჟეტის გადასატანად. ასევე, Motion დიზაინი ემსახურება უფრო აბსტრაქტულ და არაწრფივ პროდუქციას, განსხვავებით ანიმაციური ფილმებისგან, რომლებიც მიჰყვებიან ცენტრალურ გმირს.

Motion კონტენტი ასევე ზიარდება სოციალურ ქსელებში 1200%-ით უფრო ხშირად, ვიდრე სტატიკური ელემენტები. ასე რომ თქვენ მიიღებთ უფრო მაღალ წვდომას და შექმნით უფრო მეტ ბრენის ცნობადობას. ამისთვის ვიდეო არც კი უნდა იყოს გრძელი. პირიქით - განსაკუთრებით „სნეკ კონტენტი“, ანუ უკიდურესად მოკლე შინაარსი სულ უფრო პოპულარული ხდება სოციალურ ქსელებში. მარტივი GIF მოძრავი გრაფიკული ელემენტებით, რომელიც უკვე გამოგარჩევთ კონკურენტებისგან.

ზოგადად, ბრენდის მომხმარებლებს ახსოვთ შინაარსის 95%, თუკი მიწოდებული იყო Motion შინაარსის სახით. ტექსტის შინაარსით მიწოდების შემთხვევაშო, ეს მაჩვენებელი მხოლოდ 10%-ია. ეს ასევე ნიშნავს იმას, რომ Motion გრაფიკის ინტეგრაციას აქვს ხანგრძლივი ეფექტი. ასე რომ, უნდა აღიაროთ, ანიმაციური ვიდეო მართლაც ბევრად უფრო მიმზიდველად გამოიყურება, ვიდრე გრძელი ტექსტი.

მოდით განვიხილოთ დაწვრილებით; იმ შემთხვევაში თუ თქვენ გაქვთ ბიზნესი, ან სარეკლამო კომპანია და გაქვთ სოციალური მედია, რომელსაც მართავთ, გამართული ტექსტებით შედგენილი პორტების გარდა თქვენ დაგჭირდებათ ანიმაციური ვიდეო რგოლის დამზადება, ამისთვის კი აუცილებელია კვალიფიციური Motion დიზაინერი. კვლევებით დასტურდება რომ მოძრავი ვიდეორგოლი და ანიმაცია უფრო მიმზიდველია პოტენციური მომხმარებლებისთვის და უფრო მეტი გამოხმაურება აქვს ვიდრე ტექსტს ან ფოტოს. აქედან გამომდინარე Motion დიზაინი თქვენს ბიზნესს გაცილებით მეტ მომხმარებელს გააცნობს ვიდრე სხვა სახის რეკლამა.

რადგან ციფრული ტექნოლოგიები აგრძელებენ ინოვაციების შექმნას გრაფიკული დიზაინის სამყაროში, Motion დიზაინი სულ უფრო მნიშვნელოვანი კომპონენტი ხდება. არსებითად, Motion დიზაინი არის დისციპლინა, რომელიც იყენებს გრაფიკული დიზაინის პრინციპებს კინოსა და ვიდეო წარმოებაში ანიმაციისა და ვიზუალური ეფექტების გამოყენებით. მაგალითები მოიცავს ფილმებს, ვიდეოებს, ანიმაციურ ტექსტს და ვებზე დაფუძნებულ ანიმაციებსა და აპებს.

დღეს Motion დიზაინერები ციფრული ხელსაწყოების უამრავ ნაირსახეობას ფლობენ სხვადასხვა Motion გრაფიკების შესაქმნელად. Motion დიზაინერების მიერ გამოყენებული ერთ-ერთი წამყვანი პროგრამაა Adobe After Effects, რომელიც საშუალებას აძლევს მომხმარებლებლისთვის შეიქმნას და შეცვალოს ბრენდის კონტენტი. ბრენდინგისთვის ყველაზე ფართოდ Adobe Flash გამოიყენება Motion დიზაინის შესაქმნელად. ასევე ინსტრუმენტებს შორისაა Maxon Cinema4D ან ICE of Softimage, რომლებსაც აქვთ ინტეგრირებული Motion დიზაინის ხელსაწყოები.

Motion გრაფიკა შესაფერისია სხვადასხვა სფეროს ბრენდისთვის, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც თემა უნდა იყოს წარმოდგენილი უფრო აბსტრაქტული გზით, მაგალითად, პროცესის ახსნისთვის, აპლიკაციის დიზაინისთვის ან სათაურის თანმიმდევრობისთვის. მოძრავ ფორმებს, შერწყმული ფერების და ფონის შეცვლასთან, აქვს ძალიან დინამიური ეფექტი და ამით იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას.

მოძრავი გრაფიკული ელემენტები კომუნიკაციის შესანიშნავი საშუალებაა შესაბამისად, მათი ეფექტურად გამოყენება შესაძლებელია, როგორც მარკეტინგული ბრენდინგის სტრატეგიის ნაწილი. ანიმაციური გრაფიკა, უკეთ ასახავს ბრენდის შეტყობინებებს და ინდივიდუალურ დამატებულ ღირებულებას, რათა პოტენციურ მომხმარებელს დაეხმაროს გადაწყვეტილების მიღების პროცესში.

ანიმაციური ილუსტრაციები ავითარებს ბრენდის თხრობას. დახვეწილი Motion ეფექტები ტექსტსა და ფოტოებს უფრო ინტერაქტიულს ხდის. ტიპიურად თავშეკავებული სტილის მქონე ბრენდებიც კი, როგორიცაა Pfizer, იღებენ ანიმაციურ ლოგოებსა და სიტყვიერ ვიდეოებს.

ლუქს ვების Motion დიზაინერები ფლობენ ტრადიციული გრაფიკულ დიზაინის, დროის, ხმის და სივრცის ელემენტების ინტეგრირების უნარს.

ჩამონათვალი იმისა, თუ რა არის შესაძლებელი Motion დიზაინით:

  • UI/UX ანიმაცია
  • ლოგოს ანიმაცია
  • კინეტიკური ტიპოგრაფია
  • Icon ანიმაცია
  • განმარტებითი ვიდეო ანიმაცია
  • ინფოგრაფიული ანიმაცია
  • მობილური აპლიკაციის ანიმაცია
  • პროდუქტის ანიმაცია
  • ინტერაქტიული SVG ანიმაცია

რატომ არის Motion დიზაინი მნიშვნელოვანი?

სოციალური მედიის წყალობით, ადამიანები ახლა უკვე ყოველდღიურად მოიხმარენ უამრავ კონტენტს. ადამიანები მოგზაურობენ თავიანთი სოციალური მედიის ახალი ამბების არხებში, რათა იპოვონ რაიმე თვალწარმტაცი და მოძებნონ ადვილად აღქმადი ინფორმაცია.

MIT-ის კვლევის მიხედვით, ადამიანს შეუძლია ვიზუალური ინფორმაციის დამუშავება სულ მცირე 13 მილიწამში, რაც ადასტურებს იმას, რომ ადამიანის ტვინი ვიზუალის საშუალებით წარმოდგენილ ინფორმაციას ბევრად უფრო მარტივად ამუშავებს. კიდევ ერთი ფაქტორი არის ის, რომ ბევრი ადამიანი მოიხმარს სოციალური მედიას მაშინ, როცა მათი ტელეფონები დადუმებულია. ასე რომ, თქვენი გზავნილის მხოლოდ ვიზუალის საშუალებით კომუნიკაციის აუცილებლობა კიდევ უფრო კრიტიკულია დღევანდელ მსოფლიოში.

სწორედ ამიტომ მარკეტოლოგები მთელ მსოფლიოში იყენებენ Motion დიზაინს, რათა წარმატებით მიიპყრონ თავიანთი ბრენდის აუდიტორიის ყურადღება.

Motion დიზაინი მნიშვნელოვნად ამცირებს თქვენი ბრენდის ხარჯებს. ის გამორიცხავს ვინმეს დაქირავების ხარჯებს, რათა ახსნას ის, რაც მარტივად შეიძლება აიხსნას რამდენიმე გრაფიკით. ცოცხალი ვიდეოს წარმოება საკმაოდ ძვირია და საჭიროებს ადგილს, სტუდიას და მთელ ეკიპაჟსაც კი. ხოლო, Motion დიზაინი შეიძლება გაკეთდეს კომპიუტერზე და დასამზადებლად ნაკლებ დროს საჭიროებს.

Motion დიზაინის სახეები

თვალსაჩინოებისთვის ჯობს მოკლედ გაგაცნოთ თუ რისი გაკეთება შეიძლება Motion დიზაინით:

  1. გაცნობითი ვიდეო (Explainer Video)

მოკლე ვიდეო, რომელიც როგორც წესი გამოიყენება მარკეტინგული ან გაყიდვების მიზნებისთვის და ეფექტურად წარმოაჩენს კომპანიის პროდუქტს, სერვისს, ან ბიზნეს იდეას. უმეტესად კომპანიები გაცნობით ვიდეოებს განათავსებენ ოფიციალური საიტის მთავარ გვერდზე, პოტენციურ მომხმარებელზე პირველი ეფექტის მოსახდენად.

  1. მომხმარებელთან საკონტაქტო ანიმაცია (User Interface Animation)

UI ანიმაცია ქმნის ვიზუალურ ეფექტებს ვებ გვერდისთვის რათა მომხმარებლისთვის უფრო მიმზიდველი და კომფორტული გახადოს. UI ანიმაცია ეხმარება ვებ გვერდის ან ციფრული პროდუქტის მომხმარებელს მარტივად აღქმაში და უქმნის კომფორტს.

  1. პროდუქტის მარკეტინგი (Product Marketing)

თავისი არსით პროდუქტის მარკეტინგს ძალიან ჰგავს გაცნობით ვიდეოს გაკეთება, მაგრამ პროდუქტის მარკეტინგს აქვს სხვადასხვა გზები. გაცნობითი ვიდეო ყურადღებას ამახვილებს პროდუქტზე და მხოლოდ წარადგენს მას, პროდუქტის მარკეტინგი კი არა მხოლოდ ისტორიას ჰყვება არამედ პრაქტიკულად წარმოაჩენს თუ როგორ უნდა გამოიყენოთ პროდუქტი. ასეთი სახის მცირე ვიდეოს ან ანიმაციის დამზადება აუცილებლად დაგჭირდებათ.

  1. ანიმაციური ტიპოგრაფია (Animated Typography)

ანიმაციური ტიპოგრაფია საუკეთესო საშუალებაა პრეზენტაციის ან ნებისმიერი სახის ვიდეოს დასაწყებად, ეგრეთწოდებული „ქუდი“, მცირე ანიმაცია რაც შეიცავს პრეზენტაციის სახელს, წარმდგენს, ბრენდის სახელს ან მახასიათებელს. უფრო გასაგებად რომ ვთქვათ თუ ოდესმე მეგობრებთან ერთად კარაოკე კლუბში ყოფილხართ ან სახლის პირობებში გიმღერიათ სიმღერა ტექსტის თანხლებით გამოდის უკვე გინახავთ ანიმაციური ტიპოგრაფია.

  1. ანიმაციური წარწერები ვიდეოზე (Advanced Animated Titles)

ანიმაციური წარწერები სათქმელის უკეთ გადმოცემას ემსახურება, ვიდეოში კონკრეტული საკითხის, პიროვნების ან თემის გასაცნობად. ანიმაციური წარწერები შეიძლება გამოყენებულ იქნას გარკვეული მოვლენის, ობიექტის, დროის და მდებარეობის განსასაზღვრად. ხშირად ეს სერვისი მთლიანად ცვლის პროდუქტის ხარისხს.

  1. ანიმაციური ლოგო (Animated Logo)

ასევე ცნობილი როგორც პროდუქტის ლოგო ან პროდუქტის ბარათი. ანიმაციური ლოგო არის ანიმაციის საშუალებით კომპანიის სიმბოლოს წარმოჩენა, მაგალითად თუ კომპანიის ლოგოზე რაიმე ცოცხალი არსებაა გამოსახული მისი მოძრაობა მომხმარებელზე უფრო დიდ შთაბეჭდილებას მოახდენს ვიდრე უბრალოდ უძრავი ფოტოს ან ნახატის ყურება. ანიმაციური ლოგო ასევე ხშირად შეიცავს კომპანიის ღირებულებებს, დაარსების ისტორიას, ყოველდღიურ საქმიანობას, სერვისებს თუ სხვა მრავალ მახასიათებელს.

  1. გრაფიკული ანიმაციის წრე (Animated Graphic Loop)

როდესაც გვჭირდება რომ გარკვეული სახის ვიდეო რგოლი მუდმივად ტრიალებდეს მაღაზიის ან ოფისის რომელიმე ეკრანზე ან ვებ გვერდის მთავარ გვერდზე ჩვენ გვჭირდება გრაფიკული ანიმაციის წრე. Motion დიზაინერები ხშირად ამზადებენ მსგავსი სახის პროდუქტს, ერთი შეხედვით შეიძლება მარტივი ჩანდეს ამ სახის ვიდეო რგოლის დამზადება, თუმცა გასათვალისწინებელია უამრავი დეტალი რაც მომხმარებელს მიიზიდავს. სასურველია თუ ასეთ სახის პიარი არც დამღლელი იქნება და არც მაპროვოცირებელი.

  1. პროდუქტის ანიმაცია (Product Animation)

თუ თქვენ გადაწყვიტეთ თქვენი კომპანიის განვითარება და ბრენდინგი პროდუქტის ანიმაცია ამაში აუცილებლად გამოგადგებათ. ისევე როგორც ანიმაციური ლოგო შეიძლება წარმოაჩენდეს კომპანიის შესახებ ინფორმაციას პროდუქტის ანიმაცია წარმოადგენს დეტალურ ინფორმაცია პროდუქტის შესახებ, მაგალითად თუ თქვენ გაქვთ რაიმე სახის აპლიკაცია და გინდათ რომ მომხმარებელმა მარტივად გაიგოს რა ფუნქციები აქვს აპლიკაციას თქვენ დაგჭირდებათ პროდუქტის ანიმაცია, თვალსაჩინოებისთვის ხშირად ვერბალურ ახსნას და სქრინებით შედგენილ ვიდეო რგოლს ბევრად სჯობს ანიმაციური ვიდეოს აწყობა.

  1. ანიმაციური რეკლამა (Animated Ads)

მოკლე ანიმაციური ვიდეო რომელიც ორიენტირებულია ბრენდის კონკრეტულ სერვისზე ან პროდუქტზე და გრძელდება საშუალოდ 90 წამი. აღნიშნული სახის ვიდეო რგოლები ძალიან პოპულარულია როდესაც ჩვენ გვჭირდება სოციალური მედია მარკეტინგი (FB, Instagram, Linkedin, Youtube …). ასეთი ანიმაციური ვიდეოს შექმნაში შეიძლება მონაწილეობას იღებდეს გრაფიკული დიზაინერი, ვიდეო ედიტორი და ამასთანავე საჭირო იყოს ვიდეო და ფოტო გადაღება.  

  1. გამჭვირვალე ანიმაციური რესურსი (Transparent Animated Asset)

მსგავსი სერვისი ხშირად სჭირდებათ ვლოგერებს, სხვადასხვა სახის ვიდეო კონტენტის შემქმნელებს, ეს პროდუქტი შესაძლებელია შეიცავდეს ინფორმაციას სერვისის შესახებ, საკონტაქტო ინფორმაციას, მოუწოდებდეს მაყურებელს მოიწონოს ან გამოიწეროს Youtube არხი ან FB გვერდი, ვიდეოს სხვა ნაწილზე გადასვლისას წარადგენდეს ახალ ვიდეოს ან კონტენტის ახალ ნაწილს. ასე რომ თუ გადაწყვიტეთ ვიდეოს აწყობა, ვიდეოს რედაქტირება, ვიდეოს დამონტაჟება ეს გამჭვირვალე ანიმაციური რესურსი აუცილებელი ელემენტია.

Motion დიზაინის მომავალი

წარმოიდგინეთ, რომ თქვენი Motion დიზაინი არის თქვენი საკუთარი მოკლე მეტრაჟიანი ფილმი. იგი აერთიანებს ანიმაციურ გრაფიკულ ელემენტებს ტრადიციულ ვიდეო კონტენტთან ერთად. თქვენ ნახავთ, რომ ეს ფორმატი გამოიყენება ბრენდის ვიდეოებისთვის, ბიზნესის პროდუქტის გასარკვევად ან კონცეფციის ასახსნელად. ეს სტილი პოპულარულია სამთავრობო ინსტიტუტებში, რომლებიც ცდილობენ გაავრცელონ ადვილად მოსახმარი და დასამახსოვრებელი ინფორმაცია საზოგადოებაში.

ყველა ვიდეო არ არის Motion გრაფიკა? მიუხედავად იმისა, რომ ეს ტექნიკურად მართალია, Motion უფრო მეტს მოიცავს, ვიდრე უბრალოდ ცოცხალი მოქმედების კადრებს. ის ნაწილობრივ ფოკუსირებულია ანიმაციაზე და ტექსტზეც.

Motion დიზაინი არის ჭკვიანური გზა თქვენი ვებსაიტის ვიზიტორების ან სოციალური მედიის მაყურებლების გასატანად გაყიდვების ძაბრში. ანიმაცია Motion დიზაინის ყურებას ბევრად უფრო სასიამოვნოს ხდის, რაც თქვენს სამიზნე აუდიტორიას ინარჩუნებს ჩართულობაში და ხელს უწყობს მათ სოციალურ ქსელებში გაზიარებას.

იფიქრეთ კონტენტზე, რომელსაც აზიარებთ სოციალურ მედიაში. თქვენ შეიძლება არ გააზიაროთ ბრენდის ფოტო ან ლოგო, მაგრამ არსებობს შანსი, რომ დააჭიროთ ღილაკს "რეტვიტი" ან "გაზიარება" საინტერესო და მომხიბვლელი Motion დიზაინის შემთხვევაში. ვიზუალური მიმზიდველობა აადვილებს ბრენდის პროდუქტთან ურთიერთობას და ზრდის ვირუსული დარტყმის შანსს.

ბევრი ჩვენგანი არ უყურებს ლეპტოპის ეკრანს, როდესაც ვებსაიტებსა და სოციალურ მედიაში ვზივართ. ადამიანების უმეტესობა, რომლებიც სქროლავენ ვებსაიტებსა და სოციალურ ქსელებში, იყენებენ თავიანთ სმარტფონებს, ეს არის ის ადგილი და სივრცე, სადაც Motion დიზაინს კიდევ ერთი უპირატესობა აქვს. თქვენი Motion დიზაინი შეავსებს მომხმარებლის მობილურის მთელ ეკრანს: იდეალურია მოკლე 90 წამიანი Motion დიზაინის ვიდეოები.

დაჯექით და ერთი წუთი დაფიქრდით თუ რამდენად კონკურენტულია ინტერნეტი. ყოველ ჯერზე, როდესაც შედიხართ Instagram-ზე, Facebook-ზე ან Twitter-ზე, თქვენ წინაშე ათასგვარი შინაარსით სავსე კონტენტი გადმოიშლება. თქვენ სავარაუდოდ მანამ გააგრძელებთ ასქროლვას, სანამ რამე არ მოხვდება თქვენი ინტერესის სფეროში. ეს ქცევა ბუნებრივია და კიდევ უფრო ხშირი ხდება ჩვენი ჰიბრიდული ციფრული ცხოვრების წყალობით, სადაც უფრო მეტ დროს ვატარებთ ინტერნეტში, ვიდრე რეალურ სამყაროში.

ჩვენს სულ უფრო ციფრულ სამყაროში, Motion დიზაინი კიდევ უფრო გამოყენებადი და მნიშვნელოვანი გახდება. სხვათაშორის მობილურების უმეტესობას გააჩნია საკუთარი ვიდეო რედაქტირების ხელსაწყოები, რომლებიც საშუალებას გაძლევთ დაამატოთ მოძრავი გრაფიკული ელემენტები და თქვენი ნამუშევრების ექსპორტი მრავალ ფორმატში გამოაქვეყნოთ. ეს გვიჩვენებს, რომ თქვენ არ გჭირდებათ სიღრმისეული ცოდნა Motion დიზაინის პრინციპების შესახებ, ან თუნდაც ბევრი დიზაინის ცოდნა ზოგადად, რომ დაიწყოთ საკუთარი Motion გრაფიკის შექმნა.

მალე Motion დიზაინი  UI დიზაინის სულ უფრო განუყოფელი ნაწილი გახდება. ჩვენ მუდმივად ვურთიერთობთ ეკრანებთან და აპებთან და Motion დიზაინს გადამწყვეტი როლი აქვს ციფრული პროდუქტის მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებაში. თუმცა, მეტი ტექნოლოგიით და მეტი ხელმისაწვდომობით უფრო მეტი კონკურენცია მოდის ნებისმიერ ინდუსტრიაში. ეს ნიშნავს, რომ Motion დიზაინერებს უნდა ჰქონდეთ ძლიერი უნარები და მუდმივად უნდა განავითარონ თავიანთი უნარები, რომ შეინარჩუნდეს მაღალი სტანდარტი ბრენდინგში.

არ აქვს მნიშვნელობა იმას თუ რას საქმიანობთ ან რომელი სარეკლამო სააგენტო თანამშრომლობს თქვენთან, თუ ამ სერვისებიდან რომელიმემ დაგაინტერესათ შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ და ჩვენი პროფესიონალთა გუნდი დაგეხმარებათ სასურველი პროდუქტის შექმნაში და სწორად გამოყენებაში.

დასამახსოვრებელი კონტენტის შექმნას Motion დიზაინით ნაკლები დრო სჭირდება და ბრენდსაც ნაკლები ფული უჯდება. Motion გრაფიკა უფრო დასამახსოვრებელია, აქვს უფრო მომხმარებლის მაღალი შენარჩუნების მაჩვენებელი და არის სიუჟეტის თხრობის შესანიშნავი წყარო. Motion დიზაინის უპირატესობებით, გასაკვირი არ არის, რომ ბრენდებისა და ბიზნესების უმეტესობა მათ მიმართავს, როგორც მარკეტინგული თხრობის ფორმას.

ლუქს ვების Motion დიზაინერების როლი იქნება შექმნან ორგანზომილებიანი და სამგანზომილებიანი ანიმაცია კონცეპტუალიზაციისგან საბოლოო პროდუქტად.

ლუქს ვების Motion დიზაინერების მოვალეობები მოიცავს:

  • მუშაობა სხვადასხვა დიზაინის პროგრამებთან, როგორიცაა Photoshop, InDesign და Illustrator.
  • Motion დიზაინის შექმნა სოციალური მედიის პლატფორმებისთვის, როგორიცაა Meta და Instagram
  • კლიენტებთან შეხვედრა მათი საჭიროებების დასაკმაყოფილებლად
  • აუდიო, ვიზუალური, ტიპოგრაფია და დიზაინის სხვა ელემენტების შერჩევა

სერვისით სარგებლობისთვის დაგვიკავშირდითტელ: 599771643

სოციალური მედიის დენტენციები

რა არის სოციალური მედიის ტენდენციები 2023 წელს ?

2023 წელს სოციალურ ქსელებში განსაკუთრებულ ყურადღებას იძენს მონაცემთა კონფიდენციალურობა და ინფორმაციის უსაფრთხოება...

Continue reading

ქიფირაითინგუ თუ კონტენტ მარკეტინგი ?

ქოფირაითინგი თუ კონტენტ მარკეტინგი ?

ქოფირაითინგი და კონტენტ მარკეტინგი ხშირად გამოიყენება ერთსა და იმავე კონტექსტში, თუმცა მნიშვნელოვაანია გესმოდეთ გ...

Continue reading