შენი ციფრული წარმატების პარტნიორი

10/10

სოციალური მედიის მართვა, კონტენტის შექმნა და ამ კონტენტის გაპიარება სხვადასხვა სოციალური მედია პლატფორმაზე, როგორიცაა Facebook, Instagram და სხვა.

დაგვიკავშირდი

ეფექტური რეკლამა, სოც მედია მართვარა არის სოციალური მედია მენეჯმენტი

თანამედროვე სამყაროში ციფრული არხები კომუნიკაციის მთავარი საშუალებაა. ამ გზით ბევრად უფრო მარტივი და იაფია დიდ აუდიტორიას გააცნო შენი ბიზნესი და გქონდეს აქტიური კომუნიკაცია შენს მომხმარებელთან.

სოციალური მედიის როლი უმნიშვნელოვანესია, რადგან იგი საზოგადოებრივი აზრის ფორმირების, ინფორმირებულობის, ნდობის და ლოიალურობის გასაზრდელად საუკეთესო, სწრაფი და ეფექტური საშუალებაა. მომხმარებელთა რაოდენობის ზრდის პარალელურად იზრდება მისი გავლენა ადამიანთა სრულიად განსხვავებულ ასაკობრივ, ნაციონალურ, სოციალურ, ფსიქოტიპურ, ინტელექტუალურ და სხვა.

სოციალური მედიის არსებობამ რადიკალურად შეცვალა სამყაროსთან ურთიერთ მიმართვის ფორმა, რადგან გადაიქცა ონლაინ დიალოგის პროცესად: ბრენდებს, ადამიანებს, სახელმწიფო სტრუქტურებს, კომპანიებსა და მომხმარებლებს შორის. აღნიშნულიდან გამომდინარე სრულიად თვალსაჩინოა, სოციალური მედიის გავლენა ნებისმიერ ბიზნეს კომუნიკაციაში.

ლუქს ვები გთავაზობთ სოციალური მედიის მარკეტინგს. ჩვენ გავმართავთ თქვენს სოც-გვერდებს საქართველოში პოპულარულ პლატფორმებზე.

ლუქს ვების სოციალური მედიის მარკეტინგში შედის.

  • Facebook მარკეტინგი
  • Instagram მარკეტინგი
  • TikTok მარკეტინგი
  • YouTube მარკეტინგი
  • LinkedIn მარკეტინგი
  • Spotify მარკეტინგი

Facebook მარკეტინგი

ფეისბუქი კვლავინდებურად ინარჩუნებს წამყვან როლს, როგორც მსოფლიოში, ისე საქართველოში. მასზე ნებისმიერი პროდუქციის და მომსახურების რეკლამა არის ეფექტური – მცირე დანახარჯებით დიდი შედეგების მიღწევის თვალსაზრისით.

Instagram მარკეტინგი

ინსტაგრამის პოპულარობა განსაკუთრებით გაიზარდა ბოლო 2 წლის მანძილზე, მისი ძირითადი მომხმარებლები ახალგაზრდები არიან, ხოლო ძირითადი პრინციპი ეფექტური ფოტო-ვიდეო მასალის განთავსება და გაზიარებაა.

Youtube, Tiktok და ვიდეო მარკეტინგი

Youtube საკმაოდ პოპულარული სოციალური მედია პლატფორმაა საქართველოში, მას თითქმის ყველა ინტერნეტის მქონე ქართველი სტუმრობს ყოველთვიურად, სხვადასხვა ვიდეოს სანახავად.

გარდა Youtube-ისა, ყურადღება მიაქციეთ Tiktok-ს, რომელიც სულ უფრო პოპულარული ხდება, როგორც მსოფლიოში, ასევე საქართველოში, კომპანიებმა უკვე დაიწყეს ამ პლატფორმის ეფექტურად გამოყენება თავიანთ მარკეტინგულ აქტივობაში, ნუ გაუშვებთ მომენტს ხელიდან, დაფიქრდით, რამდენად მომგებიანი შეიძლება იყოს Tiktok-ის გამოყენება თქვენი 2023 წლის მარკეტინგული სტრატეგიის ფარგლებში.

LinkedIn მარკეტინგი

უამრავი ბრენდი, რომელთა მთავარი საყრდენიც იყო Twitter, საფრთხის წინაშე დადგა, სოციალური მედიის თვალსაზრისით, რადგან ეს სწორედ ის სივრცეა, სადაც სამიზნე აუდიტორიას ესაუბრებიან, უსმენენ, უზიარებენ საკუთარ ღირებულებებს. ახლა კი, როდესაც „თვითერზე“ სიტუაცია დრამატულად შეიცვალა LinkedIn-იც კი გადაეწყო ვიდეო კონტენტზე, რაც უფრო დიდ აუდიტორიაზე და პოტენციურ კლიენტებზე გასვლას ნიშნავს.

Spotify მარკეტინგი

Facebook-თან ერთად Gen Z თაობაში საგრძნობლად გაიზარდა Spotify-ის გამოყენება. Spotify - ეს არის პლატფორმა, რომელსაც თვეში 422 მილიონი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს მთელს მსოფლიოში. მუსიკის სტრიმინგის პლატფორმები ყოველდღიურად უფრო ძლიერ სოციალურ არხებად ყალიბდება, რაც მათ მიმართ მარკეტერების ინტერესს ზრდის. მომხმარებელთა 84% აღნიშნავს, რომ მუსიკა მნიშვნელოვან როლს თამაშობს სავაჭრო გამოცდილებაში. 

რატომ ჭირდება თქვენ ბიზნეს სოციალური მედია მენეჯმენტი?

სოც-მედია მარკეტინგი, ეს არის ყველაზე სწრაფი და მარტივი გზა მიიტანო შენი სათქმელი პოტენციურ კლიენტამდე. ნებისმიერი სოციალური ქსელი გაძლევს შესაძლებლობას ყოველდღე მიაწვდინო განახლებული ინფორმაცია გამომწერს.

სოც მედიის მომსახურება ჯდება გაცილებით იაფი, ვიდრე ტრადიციული რეკლამა, როგორიცაა ტელევიზია ან ქუჩაში ბანერის გაკვრა. გარდა ამისა, ხალხი აქტიურად სარგებლობს სოციალური ქსელებით. მარტივად, რომ ვთქვათ თქვენ არეკლამებთ იქ, სადაც პოტენციური მომხმარებლები არიან.

ქსელების მართვა – ეს არის ახალი ტექნოლოგიების მიერ მოცემული შესაძლებლობა, რეკლამა გაუშვათ ადამიანთა ნებისმიერ სეგმენტზე, მათი ადგილმდებარეობის, სქესის, ინტერესების, ასაკის და ქცევების შესაბამისად. და ბოლოს, რეკლამა სოციალურ მედიაში რეალურად უზრუნველყოფს მეტ გაყიდვებს!

ამისთვის გჭირდებათ პროფესიონალურად გათვლილი კონტენტის შექმნა, სწორი სასაუბრო ენა და აუდიტორიის განსაზღვრა რეკლამის გასაშვებად, რათა თქვენი ბიზნესი მუდმივად იყოს მომხმარებლის ყურადღების არეალში.

Statista-ს მონაცემებით, მსოფლიოში სოციალური მედიის 3,6 მილიარდზე მეტი მომხმარებელი არსებობს. ისინი დღეში დაახლოებით 2,5 საათს ატარებენ პოპულარულ პლატფორმებზე. ისინი ერთმანეთთან ჩატების საშუალებით ურთიერთობენ, მიჰყვებიან ტრენდებს, სოციალურ ქსელებში აქვეყნებენ ფოტოებსა და ვიდეოებს და ვირტუალურ მეგობრებს უზიარებენ საკუთარ ისტორიებს.

სწორედ სოციალური მედიის სწორად მართვაა აუცილებელი მომხმარებლების ყურადღების მისაქცევად თქვენი ბრენდის მიმართ. ამიტომ საჭირიოა გყავდეთ კარგი სოციალური მედიის მენეჯერი. ეს ადამიანი გააანალიზებს ჩართულობის მონაცემებს, განავითარებს ციფრულ კამპანიებს და თვალყურს ადევნებს მომხმარებელთა ურთიერთქმედების ტენდენციებს.

როგორც კი მენეჯერი შეძლებს ამ ამოცანების შესრულებას, თქვენი კომპანია გამოჩნდება სოციალურ მედიაში და შეძლებს საზოგადოებისგან კლიენტი შექმნას ონლაინ. სოციალურ მედიაში ყოფნა დღესდღეობით ყველა ბრენდისთვის აუცილებელია. ის ეხმარება პერსპექტიულ კლიენტებთან დაკავშირებას და შეტყობინებების საშუალებით კომუნიკაციას სხვადასხვა არხებით: რეკლამები, დაფინანსებული პოსტები, მარკეტინგი და ა.შ.

ამის გათვალისწინებით, შეიძლება ადვილი იყოს დაფიქრება, რა სარგებელი მოაქვს სოციალური მედიის მართვას. როგორც ამბობენ, სოციალური მედია ხალხისთვის შეიქმნა და არა ბრენდებისთვის. ამ მიზნით, ბევრმა სოციალურმა ქსელმა გაართულა ბრენდებისთვის ადამიანებთან წვდომა. გარდა ამისა, შეიძლება ჩანდეს, რომ ბრენდირებული ან ფასიანი სოციალური დარეკლამება არ ღირს, რადგან ხშირად გვეჩვენება, რომ ბრენდები "ნამდვილი ადამიანებისავით" ლაპარაკით უფრო ფუჭდებიან.

თუმცა, ფიქრი იმაზე, რომ პასუხი „რა არის სოციალური მედიის მენეჯმენტი“ არის „დროის ფუჭად კარგვა“ მეტწილად არასწორია.

სოციალური მედია მენეჯმენტი

ლუქს ვების სოციალური მედიის გუნდი შეგიქმნით ძლიერ სოც მედია არხებს და პროფესიონალურ სტრატეგიას, რომლის მეშვეობითაც გაზრდი ცნობადობას.

ლუქს ვების გამოცდილი გუნდი გთავაზობთ მომსახურებას ყველა პოპულარული სოციალური არხის მიმართულებით, რაც გულისხმობს:

  • გვერდის ოპტიმიზაციას
  • კონტენტის შექმნას და განთავსებას
  • რეკლამა/ედვერთაიზინგს
  • Support კომუნიკაციას
  • არხების სტრატეგიის რელევანტურობის განსაზღვრას
  • არხების სარეკლამო ძრავების ანალიზს (Business & Ad manager)

სწორი სოც-მედია მენეჯმენტით გაზრდი შენი მომხმარებლების რაოდენობას, რაც ავტომატურად გააძლიერებს და ცნობადს გახდის შენს ბრენდს.

მომხმარებელთა ქცევა მუდმივად იცვლება, შესაბამისად კომპანიის სამოქმედო სტრატეგია მოითხოვს ფეხის აყოლას ტენდენციებზე და შესაბამისად ცვლილებებს.

ლუქს ვები აწარმოებს მომხმარებლის აუდიტს, კვლევას, ასევე ვსწავლობთ მათ ქცევებს. საჭიროების შემთხვევაში სწრაფად და შეთანხმებულად  ვცვლით  სოციალური მედია აქტივობის გეგმას.

წინასწარ ვათანხმებთ კომპანიის საქმიანობიდან გამომდინარე  სხვადასხვა სოციალური ქსელის დამატებას და შესაბამისად ვახორციელებთ ახალ პლატფორმებზე სამოქმედო  სტრატეგიის განსაზღვრას. (Facebook, Instagram)

მომხმარებელთა 54%-ს მომსახურება სოციალური მედიის მეშვეობით სურს, ვიდრე ტელეფონით ან ელ.ფოსტით. მათთვის სწრაფი და ეფექტური რეაგირების უნარი არის მთავარი. სოციალური მედიის პლატფორმის სტანდარტული ფუნქციონირებით, ეს არის სერიოზული სამუშაო, რომელიც სავარაუდოდ მოიცავს 24/7-ზე გამეორებას, რომელსაც შეუძლია თვალყური ადევნოს ყველაფერს თქვენთვის და თქვენი ბრენდისთვის.

საბედნიეროდ, სოციალური მედიის მართვის პროგრამული უზრუნველყოფის საშუალებით, თქვენ არ იქნებით იძულებული ყოველთვის იყოთ „ხაზზე“. თქვენ შეძლებთ მარტივად დაუკავშირდეთ კლიენტებს, რომლებიც კომენტარს აკეთებენ კონტენტზე, ასევე უზრუნველყოთ ჩეთბოტის ფუნქციონირება (დამოკიდებულია პროგრამულ უზრუნველყოფაზე), რათა დაუყოვნებლივ უპასუხოთ და მოგეცეთ ცოტა დრო პასუხის ფორმულირებისთვის.

როგორ შეუძლია სოციალურ მედიას სარგებლობა მოუტანოს თქვენს ბიზნესს?

სოციალური მედიის მართვის ინსტრუმენტები და სერვისები შექმნილია მარკეტინგის გასაადვილებლად, რაც საბოლოოდ ზრდის მოგებას, განსაკუთრებით მცირე ბიზნესისთვის. ბოლოს და ბოლოს, რა აზრი აქვს გადაიხადოთ ახალი პროგრამული უზრუნველყოფის ან სერვისებისთვის, თუ ისინი არ აპირებენ თქვენი საბოლოო პროდუქტის გაყიდვის გაუმჯობესებას? სოციალური მედიის მენეჯმენტის ხელსაწყოები და სერვისები მოყვება სასარგებლო უპირატესობების ერთობლიობას, რაც გააძლიერებს თქვენს მარკეტინგულ ძალისხმევას და თქვენს კომპანიას თქვენი სამიზნე აუდიტორიის წინაშე დააყენებს.

სოციალური მედიის მენეჯმენტი დაგეხმარებათ:

დაზოგოთ დრო – პოსტების წინასწარ დაგეგმვით, იმის ნაცვლად, რომ დაიტვირთოთ დღის განმავლობაში პიკის საათებში გამოქვეყნების დამახსოვრება.

გაზრდით ავტორიტეტს - დღეში რამდენჯერმე გამოქვეყნებით პლატფორმების ფართო ასპექტრზე.

გაიგებთ თქვენ აუდიტორიას – სიღრმისეული ანალიტიკის მიწოდებით, რომელიც განმარტავს, ვინ მოგყვებათ, საიდან მოდიან და რა სურთ თქვენი ბიზნესისგან.

გააუმჯობესებთ მომხმარებელთა მხარდაჭერას – შექმენით მარტივი გზა მომხმარებლებისთვის, რათა დაინტერესდნენ თქვენი კომპანიის შესახებ სოციალური მედიის საშუალებით და გაგიადვილოთ პასუხის გაცემა.

გააკონტროლებთ თქვენი ბრენდის რეპუტაციას – საშუალებას მოგცემთ უფრო მჭიდროდ აკონტროლოთ კომენტარები, გამოხმაურება და უპასუხოთ რაც შეიძლება სწრაფად.

ხელს შეუწყობთ ინოვაციას - ახალ პლატფორმებზე შემოქმედებითი თანამშრომლობის წახალისება, თითოეული სოციალური მედიის კამპანიისთვის.

თქვენი ბიზნესის სხვა ასპექტებისგან განსხვავებით, იმის გაზომვა, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია სოციალური მედია მზარდი კომპანიის შესაქმნელად, საკმაოდ რთულია. აბსტრაქტული მეტრიკითა და წარმატებისკენ მიდგომების უნიკალური მიდგომებით, რამდენიმე სტატისტიკის ქონა ნამდვილად არ გაწყენთ არც თქვენ და არც თქვენს ბიზნესს:

  • მსოფლიოს მოსახლეობის ნახევარზე მეტი იყენებს სოციალურ მედიას (დაახლოებით 4,62 მილიარდი ადამიანი)
  • მომხმარებელთა 55% ახალ ბრენდებს სოციალური ქსელის იცნობს და უკავშირდება
  • ციფრული მომხმარებელთა 97%-მა გამოიყენა სოციალური მედია ბოლო ერთი თვის განმავლობაში
  • სოციალური მედიის მარკეტოლოგების 77% ამბობს, რომ სოციალური მედიის მარკეტინგი გარკვეულწილად ძალიან ეფექტური იყო მათი კომპანიისთვის ამ წელს.
  • 2011 წლის კვლევის მიხედვით, მარკეტერები ხედავენ ინვესტიციის საშუალო 95%-იან შემოსავალს სოციალური მედიის მენეჯმენტზე

გამოცდილ სააგენტოსთან ერთად თქვენ მიიღებთ ერთ უნივერსალურ გამოსავალს თქვენი ყველა საჭიროებისთვის. სააგენტოებს, როგორც წესი, აქვთ ყველაზე მოწინავე ინსტრუმენტები და გამოცდილი ადამიანები. უფრო მეტიც, თქვენ მიიღებთ გარე პერსპექტივას თქვენს ბრენდზე, რაც გიხსნით მარკეტინგული კრახისგან.

ჩვეულებრივ, როდესაც სააგენტო იწყებს მუშაობას ახალ კლიენტთან, ისინი საქმის პირველ ეტაპზე დროს ბრენდის იმჟამინდელი სოციალური მედიის აუდიტს ატარებს, რაც კარგად იცით საჭიროა სააგენტომ გაიგოს, სად დგას ბრენდი. ეს პროცესი ტარდება მანამ სანამ შეიმუშავებთ პერსონალურ სოციალური მედიის სტრატეგიას თქვენს კონკრეტულ მიზნებზე დაყრდნობით.

სოციალური მედიის სააგენტო ამ შემთხვევაში ჩვენ ლუქს ვები იდეალური ვარიანტია თქვენი მცირე ბიზნესისთვის შემდეგი მიზეზების გამო:

  1. წვდომა მრავალ ინდუსტრიაზე და საუკეთესო პრაქტიკაზე თითოეულიდან
  2. მრავალი ექსპერტი სოციალური მედიის გამოწვევების გადასაჭრელად.
  3. სწრაფი სკალირების უპირატესობა მრავალი კლიენტის მოქმედების გამო
  4. კრეატიულების, გავლენის შემსრულებლებისა და პარტნიორების უფრო დიდი ნიჭი
  5. ინდუსტრიის ურთიერთობები, რომლებიც მოგცემთ სწორ კავშირებს და ქსელს თქვენი ბრენდის ასაშენებლად
  6. გამოყოფილი ანგარიშის მენეჯერი, რომლის ერთადერთი პასუხისმგებლობაა თქვენი ბიზნესის წარმატების მიღწევა

ნებისმიერი სტრატეგიის შემუშავებისას, მონაცემები უნდა იყოს თქვენი საფუძველი. ლუქს ვები განსაზღვრავს საორიენტაციო ნიშნებს თქვენი წარსული სოციალური მედიის მუშაობისგან, თუ ეს გაქვთ, და დავიწყებთ ახლის მშენებლობას იქიდან. ეს იქნება ერთგვარი ექსპერიმენტები იმის გასარკვევად, თუ რა მუშაობს თქვენი კონკრეტული სამიზნე აუდიტორიისთვის.

მაგალითად, არ არსებობს უნივერსალური „გამოქვეყნების საუკეთესო დრო“, რადგან არ არსებობს უნივერსალური მომხმარებელი. ამიტომ კარგი იქნება თუ ჩავატარებთ ექსპერიმენტს იმის გასარკვევად, თუ როდის მიიღებთ ყველაზე მეტ ჩართულობას და ამის მიხედვით დავიწყებთ კამპანიას თქვენი ბიზნესისთვის.

ჰეშთეგებიდან დაწყებული დავალებებით დამთავრებული, რომელთა მარტივად ავტომატიზაცია შესაძლებელია – დაგეხმარებით გაარკვიოთ ეს მცირე სისუსტეები, რომლებმაც შესაძლოა შეაფერხოს თქვენი სოციალური მედიის გავრცელება. გამოიყენეთ ჰეშთეგები სტრატეგიულად და გონივრულად. ჩვენი დახმარებით შეგიძლიათ გამოიყენოთ IFTTT-ი ჯვარედინი პოპულარიზაციის ავტომატიზაციისთვის და დაზოგოთ დრო უფრო დიდ საკითხებზე ფოკუსირებისთვის. ანალოგიურად, შევიმუშავებთ კალენდარს და პროცეს მცირე ამოცანებისთვის, რათა დაზოგოთ დრო და ძალისხმევა.

სოციალური მედიის მენეჯმენტით, თქვენი გზავნილის თანმიმდევრულობა გასათვალისწინებელი და მთავარი ასპექტია. თუ თქვენს კომპანიას სურს ჰყავდეს ჩართული მომხმარებლები, მაშინ თქვენ უნდა გააზიაროთ ახალი კონტენტი ყოველდღიურად. ამის მისაღწევად ერთადერთი გზა არის სოციალური მედიის გრაფიკის შექმნა თავისი დეტალებით. ეს უნდა მოიცავდეს რას და როდის განაახლებთ არხებს, რომლებზეცაა თქვენი ბიზნესი ორიენტირებული.

თუ გამოტოვებთ შეტყობინებას თქვენი საუკეთესო მეგობრისგან ინსტაგრამზე, რომელიც გეუბნებათ, რომ ნახოთ კატის მხიარული ვიდეო, დიდია შანსი, რომ სამყარო არ დასრულდეს. თუმცა, თუ თქვენ გამოტოვებთ მნიშვნელოვან შეტყობინებას ან მომხმარებლის კომენტარს, ამან შეიძლება გამოიწვიოს ფულის დაკარგვა, ურთიერთობები, ნდობა და ა.შ.

სოციალური მედიის მართვის კარგად გამოყენება თითქმის შეუძლებელს გახდის თქვენთვის მნიშვნელოვანი შეტყობინების და ინფორმაციის გამოტოვებას. მაგალითად, არსებობს საშუალება, რომელსაც აქვს ერთიანი სოციალური შემომავალი, რომელიც აერთიანებს თქვენს ყველა შეტყობინებას და შეტყობინებას ერთ ადგილას. გარდა ამისა, ის საშუალებას გაძლევთ მონიშნოთ ელემენტები დასრულებულად, მონიშნოთ ისინი მოგვიანებით მითითებისთვის და მოძებნოთ საკვანძო სიტყვით. ეს კომბინაცია ართულებს რაიმე მნიშვნელოვანის გამოტოვებას, რაც შესანიშნავი სიახლეა თქვენთვის და თქვენი ბიზნესისთვის.

სხვათაშორის სოციალური მედიის ნებისმიერ მენეჯერს შეუძლია გითხრათ,  თუ როგორი მნიშვნელოვანია სოციალიზაცია. სამწუხაროდ, მათ ასევე შეუძლიათ გითხრათ, თუ რამდენად რთულია მათი ყოველი საუბრის დამახსოვრება. მრავალი სოციალური ქსელის დანერგვის გამო ძველი საუბრების დროულად მოძიება თითქმის შეუძლებელი ხდება.

სოციალური მედიის მართვის ინსტრუმენტი გაგიადვილებთ ყველა თქვენი საუბრის თვალყურის დევნებას. დასაწყისისთვის, თქვენი ყველა მონაცემი ერთ ადგილზეა, ეს უკვე აადვილებს თქვენს საქმეს. ზოგიერთი ინსტრუმენტი ასევე საშუალებას გაძლევთ მოძებნოთ საუბრები საკვანძო სიტყვით, რამაც შეიძლება გაგრძნობინოთ, რომ თქვენ გაქვთ სოციალური მედიის სუპერ ძალაუფლება. საუბრიდან თუნდაც ერთი სიტყვის ან სახელის დამახსოვრებით, თქვენ შეძლებთ მის პოვნას მარტივად. ცუდი არაა, ხომ?

Social Media Today-ის ენდრიუ ჰაჩინსონმა ცოტა ხნის წინ თქვა, რომ სოციალური მედიის ყველაზე დიდი სარგებელი მონაცემებია. ეს მონაცემები აძლევს ბიზნესს წარმოდგენას იმაზე, რაზეც მხოლოდ ოცნება შეეძლოთ დაახლოებით 20 წლის წინ. მომხმარებელთა მოსაზრებები, გამოხმაურება, კონკურენტების ინფორმაცია და მრავალი სხვა. ყველა ეს ინფორმაცია არსებობს, მაგრამ მისი პოვნა უფრო ადვილია, ვიდრე გაკეთება.

საბედნიეროდ, სოციალური მედიის მართვის ინსტრუმენტები დაგეხმარებათ. ბევრი ინსტრუმენტი გთავაზობთ სპეციალურ ადგილს ამ ინფორმაციის მოსაძიებლად. მიუხედავად იმისა, რომ თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ იგივე ინფორმაცია ინტერნეტის გამოყენებით, ხელსაწყოები ამარტივებს პროცესს და გაძლევთ საშუალებას ნებისმიერ დროს შეინახოთ თქვენი ძიება სწრაფი წვდომისთვის.

როგორც მარკეტერი, თქვენ ყოველთვის უნდა ეძებოთ გაუმჯობესების გზები. ამის გაკეთების შესანიშნავი გზაა ცდა და შეცდომა. სხვადასხვა ტიპის კონტენტის, ფორმატების, დროის და ა.შ. ტესტირებით შეგიძლიათ დაიწყოთ იმის გარკვევა, თუ რა მოსწონს თქვენს აუდიტორიას, მაგრამ ყველაფერი გამარტივდება თუ კი ლუქს ვების სოციალური მედიის მართვის სერვისს გამოიყენებთ.

ყველაფერი იქნება კარგად, მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ შეგიძლიათ გაზომოთ რა მუშაობს და რა არ მუშაობს. სწორედ აქ მოქმედებს სოციალური მედიის მართვის ინსტრუმენტი. სოციალური მედიის მართვის ინსტრუმენტების უმეტესობა გთავაზობთ წვდომას ანალიტიკურ მონაცემებზე. ეს მონაცემები შეიძლება იყოს რამდენი გადატვირთვა მიიღო პოსტმა, რამდენი ვებგვერდის ვიზიტორია მოხსენიებული თქვენს სოციალურ არხებზე ან თქვენი ბოლო ფასიანი კამპანიის თითო დაწკაპუნების ღირებულება. გადამწყვეტია იმის გაგება, თუ რას ნიშნავს ეს რიცხვები და შესაბამისად კორექტირება. სოციალური მედიის ოპტიმიზაციის ციკლი მარტივია: ტესტირება, შესწორება, ოპტიმიზაცია.

თუ არსებობს ის ერთი რამ, რაც ყველა ბიზნესს სჭირდება მეტის გასაკეთებლად სოციალურ მედიაში, ეს არის საუბრებში ჩართვა. ბიზნესის უმეტესობა აკეთებს ღირსეულ საქმეს კლიენტის „აქტიური დარჩენისთვის“ სოციალურ მედიაში, რაც ხშირად ნიშნავს იმას, რომ ისინი დღეში რამდენჯერმე აქვეყნებენ პოსტებს.

თანმიმდევრული გამოქვეყნება მნიშვნელოვანია, მაგრამ ასევე მნიშვნელოვანია სპონტანური ჩართულობა. დაუგეგმავი საუბარი, რომელშიც გადახვალთ, ან კითხვა, რომელზეც პასუხის გაცემა გეხმარებათ. ავტომატიზაციის სამყაროში ამ ტიპის ჩართულობა სულ უფრო იშვიათი ხდება.

გარკვეული ამოცანების ავტომატიზაციის საშუალებით თქვენ აძლევთ თქვენს ბიზნესს მეტ დროს რეალურ დროში ჩართვისთვის. ჩვენ გირჩევთ, გამოიყენოთ ეს დრო ახალ ადამიანებთან დასაკავშირებლად, საუბრებში ჩართვისა და ხალხის კითხვებზე პასუხის გასაცემად.

სოციალურ მედიაში თანმიმდევრული ბრენდის იდენტობის ქონა გადამწყვეტია. ის საშუალებას აძლევს ამჟამინდელ და პოტენციურ მომხმარებლებს ჰქონდეთ უწყვეტი გამოცდილება, მიუხედავად იმისა, რომელ ქსელში არიან ისინი. ასეთი ხელსაწყოს არსებობა, რომელიც ინახავს თქვენს ყველა ანგარიშს და ინფორმაციას ორგანიზებულად, თანმიმდევრულობისას მიიღწევა. ეს თანმიმდევრულობა შეიძლება იყოს თქვენი ბიზნესის „ხმა“, ფერები, რომლებიც შედის თქვენს ვიზუალში ან რამდენად ხშირად აქვეყნებთ პოსტებს.

გამოყოფილი ადგილით ამ ყველაფრის მონიტორინგისთვის, თანმიმდევრულობა შესაძლებელია. იფიქრეთ წარმატებულ ბიზნესზე/ადამიანზე, რომელსაც თვალს ადევნებთ სხვადასხვა სოციალურ ქსელებში.

გსურთ თქვენი სოციალური მედიის გვერდის მართვა პროფესიონალებმა განახორციელონ? - ლუქს ვები არის გუნდი, სადაც თქვენთვის მსჯელობენ, ფიქრობენ და დაუღალავად შრომობენ.

სერვისით სარგებლობისთვის დაგვიკავშირდით: ტელ: 599771643

სოციალური მედიის დენტენციები

რა არის სოციალური მედიის ტენდენციები 2023 წელს ?

2023 წელს სოციალურ ქსელებში განსაკუთრებულ ყურადღებას იძენს მონაცემთა კონფიდენციალურობა და ინფორმაციის უსაფრთხოება...

Continue reading

ქიფირაითინგუ თუ კონტენტ მარკეტინგი ?

ქოფირაითინგი თუ კონტენტ მარკეტინგი ?

ქოფირაითინგი და კონტენტ მარკეტინგი ხშირად გამოიყენება ერთსა და იმავე კონტექსტში, თუმცა მნიშვნელოვაანია გესმოდეთ გ...

Continue reading